loading...
ماه شب چهارده من کیست
مانا بازدید : 7 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

از این همه بیداد تو من داد نکردم

یکبار هم از جور تو فریاد نکردم


صد بار سرم داد کشیدی،گله کردی

من شکوه ز تو حتی، با باد نکردم

 

با اینکه تو احساس مرا مسخره کردی

دردم همه این است: ترا شاد نکردم

 

از عشق، که این گونه در این شهربگوید؟

جز من که زنامت دلم آزاد نکردم

 

در شهر پر از مکر من آلوده نگشتم

این خانه ی دل، با  دغل آباد نکردم

 

یک لحظه نشد از قفس آزاد شوم من

مانوس به زندان و جز این یاد نکردم

 

آهوی اسیرم! چه بخواهم چه نخواهم

یک عمر به جز یاد تو صیاد! نکردم

 

" مریم صابری"


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 37
  • بازدید کلی : 1,251