loading...
ماه شب چهارده من کیست
مانا بازدید : 5 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)
در قرآن آمده است :  «قل للمومنين يغضوا من ابصارهم » به مومنين بگو چشم هاي خويش را بپوشانند.

قرآن کريم مي فرمايد: به مؤمنان بگو چشمان خود را فرو بندند و دامن خود را حفظ كنند، اين براي آنها پاكيزه تر است و خدا به آنچه مي كنند، آگاه است. قُل لِلمؤمِنينَ يغُضُّوا مِنْ اَبْصارِهِمْ وَ يَحفَظُوا فرجَهُمْ ذلِكَ اَزْكي لَهٌم اِنًَّ اللهَ خَبيرٌ بِما يَصْنَعونَ



و پس از آن فرمود : به زنان با ايمان بگو چشمانشان را (از نامحرم) فرو بندند و دامن خود را حفظ كنند.  وَ قُلْ لِلْمؤمِناتِ يَغْضُضنَ‌مِنْ اَبْصارِهنَّ وَ يَحفَظنَ‌ فُروجَهُنًّ...



در روانشناسي ديني نيز ارتباط نزديكي ميان نگاهداري چشم از نامحرم و نگاهداشتن دامان از آلودگي به زنا وجود دارد



پيامبر اكرم ـ صلي الله عليه و آله ـ فرمود : در مورد رابطه نامشروع براي هر عضوي از آدمي سهمي از زنا است؛ زناي چشم، نگاه كردن، زناي زبان، سخن گفتن و زناي گوش ها، شنيدن حرام است.  لِكُلِ عُضْوٍ مِنِ ابْنِ ادَمَ حَظّاً مِنَ الزِّنا فَالْعَينُ زِناهُ النَّظَرُ وَ لِّسانُ زِناهُ الْكَلامُ وَ‌الأُذُنان زِناهُما السَّمْعُ



حضرت علي ـ عليه السلام ـ به نقل از انجيل مي فرمايد : « در تورات نوشته شده زنا نكن ، ولي من مي گويم اگر حتي با نظر شهوت آلود به كسي نگاه كني همان وقت در دلت با او زنا كرده اي .


و نيز مي فرمايد : « نابينا بودن بهترازنگاه هاي نامشروع است » پس فاصله بين نگاه و گناه اندك است


قربون اين آيات و اين احاديث ...

قربون تموم عاملان به اين آيات و احاديث ...

خدا خير دنيا و آخرت رو به عاملان اين آيات و احاديث بده ...

بخدا خسته شدم از نگاه هاي با معني ...

نگاه هايي كه به من ميگه چشاتو بدوز به سنگ فرش خيابون با گوشيت بازي كن كه سرت نره بالا فقط نره كه بره خدا ميدونه چي ميشه ... بابا بخدا نگاه با نگاه فرق ميكنه ....

ميگن ايمان از واژه امن اومده و هرجا از هركسي از هرچيزي امنيت رو حس كرديد بدونيد باورقلبي به خدا يعني ايمانه كه پاشو گذاشته وسط ...

پس كو اين امنيت ؟؟؟چرا من حسش نميكنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من يك چادريم و اين امنيت رو حس نميكنم .....

مشكل كجاست؟

به فكر چاره ام ...

چاره كجاست ؟؟

#دل-زده



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 108
  • بازدید سال : 124
  • بازدید کلی : 1,338