loading...
ماه شب چهارده من کیست
مانا بازدید : 4 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)
واي خدايا باورم نميشه ...

دوست دارم داد بزنم ... فرياد بزنم

خيلي خوشحالم ...

اخه خيلي خوشحاله ... خيلي

اصلا هنگم يه جورايي

خيلي خوشحال شد

ممنون كه رومو زمين ننداختي ... مرسي هنوز صدامو ميشنوي و حرفمو گوش ميكني

يك دنيا ممنونم خدا جونم

باورم نميشه كارش جور شد

باورم نميشه ويزاش اومد

هنگم ... گنگم ...

باور نكردنيه

خودشم باورش نميشه

ممنون خدا جونم

واقعا ممنون

قول ميدم جبران كنم

مرسي كه ارومش كردي ... ممنون كه خيالشو راحت كردي ... الان خياي خوشحاله ... خيلي ...


مانا بازدید : 2 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)
عطرهایی هم هستند که خاصیت‌شان غیر از رایحه‌ای خوش و به یادمانی زنده نگه داشتن حس و حال جوانی در شماست. اصلا یکی از وظایف‌شان این است که فارغ از هماهنگ بودن با فصل و حتی جدید یا قدیمی بودن‌شان  نشاط و سرخوشی جوانی را در شما زنده نگه دارند. پیشنهادهای این شماره نگاهی است به همین عطرها؛ عطرهایی که  آمده‌اند تا شما را جوان‌تر از همیشه به تصویر بکشند. عطرهایی که کافی است بويیده شوند تا نه‌ تنها به دیگران بلکه به خود شما هم جوان‌تر بودن را القا کنند!

رایحه جوانی

Burberry Body Eau de Toilette



«آمیزه‌ای از مدرنیزگی و قدمت سال‌های دور برند انگلیسی خوش‌آوازه بربری».  این تعریفی بود که طراحان Burberry Body  برای تولید تازه‌شان ارائه دادند. عطری با ترکیبی از رایحه هلو، گل رز، زنبق، چوب صندل، وانیل، مشک و عنبر. اتفاق اصلی در این عطر رسیدن به احساسی نشاط‌بخش است. همان فاکتوری که به شما اجازه می‌دهد برای زنده ماندن شور و نشاط جوانی، از همين حالا تا همیشه روی انتخابش حساب کنید.

جوانی در یک قدمی شما

La Vie EstBelleLancome



وقتی رایحه‌ گل‌های بهاری همیشه با شما همراه باشد حس جوانی هم  در کنار شماست! La Vie EsteBelleLancome را به این دلیل به شما توصیه می‌کنیم که ترکیبی است از عطرگل‌های بهاری از زنبق گرفته تا شکوفه‌های پرتقال و یاسمن و زمانی که رایحه گل‌های بهاری همراه شما باشد جوانی هم درست در یک قدمی شماست. اما یادتان باشد اگر دنبال سرزندگی و نشاط این عطر هستید باید پاییزی و زمستانی بودن را فراموش کنید چون  این مدل یک عطر کاملا تابستانه است.

جشن ستاره‌ها!

Guccipremiery  by Gucci



وقتی قرار است عطری که انتخاب می‌کنيد به شما حس جوانی بدهد باید خودتان را از قید و بند  جدید و قدیمی رها کنید. آن وقت می‌توانید با خیال راحت بروید سراغ  عطر  ‌ Gucci Premiere یا همان جشن ستاره‌ها که خیلی‌ها معتقدند مظهر قدرت، مهم‌تر از همه حس جوانی است. ترکیب عطر شکوفه پرتقال، ترنج، مشک و گل‌های سفید کمی هم چوب‌ صندل روی هم می‌شود عطری که با رایحه گرم و شیرینش حس شکوه و جوانی را با هم به شما هدیه می‌کند.

کاملا شرقی

Alien Essence Absolue



رایحه‌ای گرم و کمی تا قسمتی تلخ حاصل ترکیب عطر یاس با عطر چوب؛ نتیجه آن هم می‌شود عطری لوکس و کاملا شرقی.  Alien Essence Absolue را با همه شکوه‌اش برای زمانی به شما توصیه می‌کنیم که قرار است  یک شرقی تمام‌عیار و اتفاقا کم سن‌وسال در یک مراسم رسمی حاضر شوید. این عطر رایحه‌ای شیرین و دارد و ظاهر لوکس و پر زرق‌و‌برقش جلوه لازم برای همراه شدن با  حس جوانی را به شما می‌‌دهد. برای تجربه حس جوانی البته از نوعی کاملا لوکس و پرزرق و برق  حتما این عطر را امتحان کنید.

به مانند روزهای جوانی

eliesaab le parfum eau de toilet



اسانس شکوفه‌های درخشان پرتقالی همراه با عسل گل رز، کمی هم عطر گل‌های یلانگ یلانگ ( Ylang- yelang) می‌شود عطری که رایحه آن مساوی است با نشاط. وقتی  کمی نعناع هندی و عنبر هم به آن اضافه شود حس نشاط با رنگ و بوی جوانی ترکیب می‌شود و اینچنین می‌شود که استفاده از این عطر شما را می‌برد به قلب جوانی. حسی هیجان‌انگیز درست مثل اولین روزهای 20 سالگی. حسی  آنچنان قوی که شما را مجبور مي‌كند فارغ از دنیای عطرهای پاییزی عطری با بوی خنک و شیرین انتخاب کنید که شاید برای روزهای گرم سال انتخاب مناسب‌تری است تا  خنکای این روزها!

جوان، مثل همیشه

swarovski aura eau de toilett



وقتی به زیبایی ظاهری ادکلنی که انتخاب می‌کنید همانقدر اهمیت می‌دهید که به خود عطر، یعنی هنوز حس جوانی در شما زنده است! عطر Swarovski Aura  یکی از ادکلن‌هایی است که قبل از رایحه، ظاهرش شما را شیفته می‌کند. رایحه دلنشین آن هم ترکیبی است از عطر گل سرخ با کمی فلفل صورتی، کهربا و مشک سفید. رایحه‌ای گرم و ملایم و در عین حال کاملا با شکوه! اگر شما هم بدون اینکه درگیر قاعده ماه‌های گرم و سرد شوید به امتحان کردن این عطر فکر کردید، شک نکنید که هنوز حس محبوب جوانی در شما زنده است!

جوان و مرموز!

shiseidozen secret  bloom



با خیال راحت می‌توانید برای انتخاب این عطر برنامه‌ریزی کنید چون با رایحه گرم و تندش هم مناسب فصل‌های گرم ‌سال است هم مناسب شمایی که می‌خواهید جوان‌تر از آنچه  که هستید به نظر بیایید. طرفداران Zen  می‌گویند این عطر، عطری است منحصر به فرد، با رایحه گل‌های مرموز فریزیا و یاس، کمی تا قسمتی هم نعناع هندی. بوی گرم و تند این عطر حتی در سردترین روزهای سال هم  شما را به شخصی پرنشاط و پر انرژی تبدیل می‌کند و همین ویژگی راز جوان‌کنندگی این عطر مرموز است.

عطر سخت‌پسندها!
valentiovalentinaassoluto



می‌گویند اين عطر، عطر سخت پسندهاست. عطری با رایحه‌ای شیرین و کمی تا قسمتی هم سنگین اما تا دل‌تان بخواهد  تاثیرگذار.  ترکیب رایحه هلو و ترنج، وانیل، گل یاس، مریم  و در نهایت سدر و نعناع هندی، کمی هم خزه درخت بلوط می‌شود عطری که رایحه‌ای شیرین  و ماندگار دارد و اتفاقا باب طبع کسانی که روحیه​اي شاد و جوان دارند. از قضا برای همین روزها هم می‌توانید روی  آن حساب کنید چون عطری کاملا پاییزی است، البته اگر اهل عطرهای به روز نباشید!


مانا بازدید : 3 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)
اقاییییییییییییییون و خانوما سلاااااااااااااااااااااام مدتی شارز نتم تمومیده بودددد وب نمیوووومدم دیروز جشن بادبادکااا بووووووودنع نع اشتباه نکنید من نرفتمولی پارسااال رفتمجااتون خالی خعلی  خووووش گذشت ویه اتفاخ خوووف برام افتااادولی اینجا نمیشه گفت ولی هرکس دوسدااره پیام بده تو قسمت نظراااات تا بهش بگمعاغا من دیگه برم بای بای
مانا بازدید : 27 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)



مسیر تقریبی حرکت امام حسین علیه السلام و کاروان اسرا


از مکه به مدینهمدینه به کربلا


کربلا به کوفهکوفه به شامشام به کربلاکربلا به مدینه.


اللهم العن اول ظالم [جبت و طاغوت] ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک


اللهمّ العن العصابة التی جاهدت الحسین، و شایعت و بایعت و تابعت علی قتله، اللهم العنهم جمیعاً


مسیر حرکت امام حسین علیه السلام - تقویم کربلا - مسیر تقریبی حرکت امام حسین ع و کاروان اسرا - از مکه به مدینه ← مدینه به کربلا ← کربلا به کوفه ← کوفه به شام ← شام به کربلا ← کربلا به مدینه و مسیر بازگشت - مهدی محمدآبادی - 09354501700 - Mahdi12296


{منبع : گروه نرم افزاری چشمک}


مانا بازدید : 3 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)
 

    ملاك هاي داوري

1-     صحت و دقت علمي محتوا

2-     ارزش آموزشي محتوا

3-     ميزان دست يابي به هدف هاي در پايان درس

4-     روشن و منطقي بودن محتوا و توالي منطقي موضوعات

5-     تناسب بسته آموزشي با ويژگي هاي روان شناختي كاربر

6-     استفاده از رنگ ، گرافيك ، صدا ، تصوير ، فيلم... و هدف دار بودن آن ها

7-     به كارگيري مناسب از رنگ ، گرافيك ، صدا ، تصوير ، فيلم و ...

8-     جذب و ايجاد انگيزه در كاربر

9-     سوال و جواب با هدف آموزشي و بازخورد مناسب

10- تسهيل در آموزش

11- در تهيه ي آن خلاقيت به كار رفته باشد

12- تعامل با دانش آموز

13- كنترل سرعت آموزش توسط دانش آموز

14- يادگيري موارد عمومي ديگر علاوه بر موضوع درسي ( مهارت ها ، تغيير نگرش ها ، توجه به فرهنگ مذهبي – ملي

15- استفاده از مواد پشتيبان و ساير منابع ديگر ( مانند بانك هاي اطلاعاتي ، كتاب ها ، معرفي وب سايت ها ، منابع كمكي و ...

16- سادگي نصب برنامه و اجراي خودكار برنامه

17- سادگي اجراي برنامه

18- وجود بانك سوال جهت ارزشيابي درس

19- داشتن راهنما و منابع

20- ساير ويژگي هاي خاص با ذكر ويژگي


مانا بازدید : 3 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (1)

بابک زنجانی دروغ گفته بود!

بابک زنجانی در سلسله داستان‌های دنباله‌دار خود از چگونگی میلیاردر شدن به یک نام اشاره کرده است. محسن نوربخش رئیس کل فقید بانک مرکزی.  زنجانی مدعی است در مسیر کاری خود برخورد با مرحوم نوربخش موجب شده کارمزدی 17 میلیون‌تومانی به دست آورد.

  بابک زنجانی در سلسله داستان‌های دنباله‌دار خود از چگونگی میلیاردر شدن به یک نام اشاره کرده است. محسن نوربخش رئیس کل فقید بانک مرکزی. زنجانی مدعی است در مسیر کاری خود برخورد با مرحوم نوربخش موجب شده کارمزدی 17 میلیون‌تومانی به دست آورد. در آن زمان به طور متوسط قیمت آپارتمان در تهران حداکثر 170 هزار تومان بوده است.

 

زیرا آقای میلیاردر می‌گوید با این پول در خیابان میرداماد یک دفتر خریده است. گزارش مرکز آمار نیز نشان می‌دهد قیمت خرید یک متر مربع واحد مسکونی در شهر تهران به طور متوسط 160 هزار تومان بوده است. با این حساب آقای میلیاردر توانسته با یک تومان کارمزد برای فروش هر دلار در بازار آزاد، سود 17 میلیون‌تومانی به دست بیاورد.

 

سودی که به گفته او با لطف خدا حاصل شده و از قبل آشنایی با مرحوم نوربخش. زیرا او در دوران سربازی راننده وی بوده و دکتر نوربخش پس از سربازی به او اعتماد کرده و زنجانی را در کنار چند تن دیگر رابط بانک مرکزی برای تزریق ارز به بازار قرار داده است.

آیا آقای نوربخش راننده‌ای به نام بابک زنجانی داشته است؟
یزدان‌پناه، سال‌های سال رئیس دفتر مرحوم نوربخش در وزارت اقتصاد و بانک مرکزی بوده است. شخصی که نزدیک‌ترین ارتباط کاری را با او داشته است و بدون شک کسی را که قریب به دو سال راننده رئیس کل بوده و نامه در کارتابل وی قرار می‌داده از یاد نمی‌برد.

 

یزدان‌پناه با صراحت می‌گوید: مرحوم نوربخش هیچ‌گاه راننده‌ای به نام بابک زنجانی نداشته است. حسن معتمدی مدیر سیاست‌ها و مقررات ارزی نیز یک گام جلوتر از یزدان‌پناه قدم بر‌می‌دارد.  او می‌گوید: راننده رئیس کل بانک هیچ‌گاه سرباز نبوده است و چهره‌هایی که این مسوولیت را داشتند، تماماً چهرهای جا‌افتاده بودند.

 

اما شاید نکته کلیدی را محمد‌رضا شجاع‌الدینی معاون اداری و مالی پیشین بانک مرکزی بیان کرده است.  او می‌گوید پس از آنکه این ادعا را شنیده با توجه به آنکه تصویر چاپ‌شده از بابک زنجانی برایش غریب بوده از دوستانش در معاونت مالی و اداری خواسته تا سابقه بابک زنجانی را در این بانک بررسی کنند.  پاسخ معاونت مالی و اداری جالب بوده است: هیچ‌گونه سابقه‌ای از بابک زنجانی در کارگزینی بانک مرکزی وجود ندارد.

 

گرچه با رد ادعای اول بابک زنجانی مبنی بر آنکه راننده زنده‌یاد نوربخش بوده است، ادعای دوم نیز رد می‌شود اما محمد‌جواد وهاجی قائم‌مقام بانک مرکزی حرف آخر را زده است.  در دوران مرحوم نوربخش کمیته تزریق ارز به بازار زیر نظر او فعالیت می‌کرده است. بنابراین او تمامی چهره‌هایی که رابط بانک مرکزی بوده‌اند به خوبی می‌شناسد. 

 

آقای وهاجی می‌گوید: به هیچ وجه شخصی به نام بابک زنجانی را نمی‌شناسد. بدبیارهای آقای میلیاردر تمامی ندارد، پس از دو میلیارد دلار پول نفتی که به وزارت نفت نیامده، ریزش گود ایران زمین، باز شدن پای باشگاه راه‌آهن به رشوه به داوران و ... تکذیب ادعای نقطه آغاز پولدار‌ شدن او اتفاق تازه‌ای به حساب می‌آید.

 

اما این اتفاق با دیگر بدبیاری‌ها فرق دارد.  شاید بازگشت پول وزارت نفت به بهانه تحریم طول بکشد، خانه‌های اطراف گود ایران زمین را با پول بخرد، در ماجرای رشوه خود را کنار بکشد اما در این ماجرا پس از تکذیب مدیران مرحوم نوربخش باید اثبات ادعا کند.

 

آقای پولدار اگر سندی نداشته باشد این بار نه بهانه می‌تواند بیاورد نه پولش چاره‌ساز است. حتی اگر خانواده نوربخش اعاده حیثیت نکند یا بانک مرکزی اقدام قانونی انجام ندهد زنجانی با بحران هویت روبه‌رو است.  او چگونه توانسته صاحب این موقعیت شود؟ مردی که تلاش کرده بود با دو گفت‌و‌گو مسائل پیرامون خود را شفاف کند دوباره به کانون ابهام باز خواهد گشت./


مانا بازدید : 2 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

آب پرتغال گیری

آب پرتغال گیریسعی کنید آب پرتغال ها را به موقع و دقیق بگیرید و بطری های آب پرتغال را برای فروش ارسال کنید.


ادامه.......


مانا بازدید : 9 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)
سلام بر دوستان هنردوست و خوبم

منو ببخشید از اینکه چند روزی وبلاگم به روز نبود

چند روزی برنامه های خبری و کاری در سمنان زیاد بود و بعد از اون سفر قم و جمکران را داشتم

اما امروز با دست پر اومدم

عکسهای زیبا و جالب از حیات وحش استان سمنان(منطقه حفاظت شده پرور)












تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 32
  • بازدید کلی : 1,246