loading...
ماه شب چهارده من کیست
مانا بازدید : 2 شنبه 13 مهر 1392 نظرات (0)
با سلام به شما دوستان و همراهان عزیز..

با توجه به نظر برخی دوستان مبنی بر تغییر فونت مطالب و راحتی بیشتر در مطالعه مطالب طولانی، تغییر در ساختار صفحات را شروع کردم و فعلا بخش های زیر بروزرسانی شده اند :

- بانک اطلاعات گیاهان دارویی
- مطالب و توصیه های بسیار مهم
- مطالب آموزشی روانشناسی
- طب سنتی و رازهای زندگی
- به روایت تصاویر
همینطور صفحه اصلی سایت

به مرور کلیه صفحات سایت ویرایش و بروزرسانی می گردد، بازهم با ما همراه باشید و با نظرات و انتقادات خود ما را یاری نمایید.

با تشکر
علی نوروزی


مانا بازدید : 3 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

روش فیلتر کردن یک سایت

ممکن است روزانه در اینترنت به سایت‌هایی برخورد کنیم که در حال ارائه مطالبی با محتوای علیه عفت و اخلاق عمومی یا محتوای علیه مقدسات اسلامی، محتوای الحادی و مخالف موازین اسلامی هستند، اما برای این که امکان دسترسی به این سایت‌ها گرفته شود، چه باید کرد؟

IMAGE635155215559355997.bmp

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، سایتها با محتوای علیه عفت و اخلاق عمومی، اشاعه فحشاء ومنکرات ، تحریک ، تشویق ، ترغیب ، تهدید یادعوت به فساد و فحشاء و ارتکاب جرایم منافی عفت یا انحرافات جنسی، انتشار، توزیع و معامله محتوای خلاف عفت عمومی (مبتذل ومستهجن)، تحریک ، تشویق ، ترغیب ، تهدید یاتطمیع افراد به دستیابی به محتویات مستهجن ومبتذل، استفاده ابزاری از افراد(اعم از زن ومرد) در تصاویر ومحتوای، تحقیر وتوهین به جنس زن، تبلیغ تشریفات و تجملات نامشروع وغیرقانونی، محتوای علیه مقدسات اسلامی، محتوای الحادی و مخالف موازین اسلامی و اهانت به دین مبین اسلام و مقدسات آن و نقل مطالب از نشریات ورساناها واحزاب وگروههای داخلی وخارجی منحرف ومخالف اسلام به نحوی که تبلیغ ازآنها باشد به عنوان مصادیق مجرمانه شناخته می‌شوند.

 برای معرفی چنین سایت‌هایی در ابتدا باید به درگاه internet.ir مراجعه و برروی درخواست فیلتر که در سمت راست صفحه قرار گرفته، کلیک کنید.

بعد از انجام این عملیات به صفحه‌ای به نام "سامانه درخواست فیلتر تارنماهای مختلف" ورود پیدا می‌کنید که باید در قسمت تمام فرم ثبت گزارش تارنمای متخلف آدرس سایت مورد نظر خود را وارد کنید و بعد از آن نوع تخلف انجام شده که سایت مربوطه به آن اقدام کرده است را از فرم مورد نظر انتخاب کنید.

در این قسمت از همکاری کلیه کاربران اینترنتی که با احساس مسئولیت نسبت به هویت فرهنگی و ارزش‌های اسلامی و با عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر بر فضای مجازی نظارت کرده و با اقدامات ارزنده خود با تهاجم فرهنگی و جبهه جنگی که دشمن بر ملت و کشور اسلامیمان تحمیل کرده است، با جدیت به مقابله می‌پردازند، تشکر و قدر دانی شده است.

همچنین اعلام شده که تاکنون نظارت امت وظیفه شناس و گزارش تخلفات تارنماهای دارای محتوای مجرمانه از طریق این سامانه، نقش بسیار مهم و اساسی را در سالم سازی فضای مجازی کشور ایفا کرده است.


بر اساس اعلام، کاربرانی که قصد اعلام تخلفات تارنماهای حاوی مصادیق مجرمانه از طریق این سامانه را دارند، می‌توانند گزارشات خود را به یکی از دو روش زیر ارسال کنند:

۱ -تکمیل فرم گزارشات مردمی (راهنمای تکمیل فرم).

۲ -نصب افزونه گزارشات مردمی در مرورگر فایرفاکس (راهنمای نصب و استفاده افزونه گزارشات مردمی).


در این قسمت می‌توانید به اختیار پست الکترونیکی خود را هم وارد کنید. در زیر این گزینه، جعبه‌ای به نام توضیحات در نظر گرفته شده که کاربر می تواند در رابطه با موارد درون سایت که از نظر وی خلاف قوانین است توضیحاتی را ارائه دهد.


بعد از وارد کردن کد امنیتی کافی است برروی گزینه ارسال کلیک کنید تا درخواست شما ثبت شود. علاوه بر این افزونه‌ای هم طراحی شده که کاربران می‌توانند آن را روی مرورگر خود نصب کنند. در حقیقت این افزونه کار کاربران را راحت‌تر می‌کند تنها کافی است بعد از نصب آن آدرس درگاه را وارد کنید و بعد از وارد کردن کد امنیتی گزارش خود را در دبیرخانه کارگروه مصادیق محتوای مجرمانه به ثبت برسانید.


مانا بازدید : 1 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

خرید اینترنتی تی شرت محرم در فروشگاه تی شرت با قیمتی مناسب و ساخته شده از الیاف درجه یک برای ایام سوگواری تهیه شده از مرغوب ترین الیاف پارچه ای با ضمانت کیفیت و ثابت ماندن چاپ روی تی شرت!  به دلیل بزرگداشت ایام محرم ما اقدام به عرضه تی شرت های محرم در چندین مدل کرده است که یکی از این مدل ها را می توانید در این مطلب مشاهده نمایید. در صورت تمایل برای خرید تی شرت محرم طرح یا ثارالله روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم درخواست کالا را پرنمایید تا سریعا برای شما ارسال و در ماه محرم از آن استفاده نمایید. ..

مشخصات تی شرت

تی شرت محرم (طرح ثارالله)

 

تی شرت محرم، یک تیشرت فوق العاده شیک و زیبا

برای آقایان خوش سلیقه و عزاداران واقعی …

با کیفیت استثنایی و چاپ عالی

برای اولین بار در ایران


 

قیمت : ۲۶۰۰۰ تومان

مشخصات:
نوع برند محصول: طرح ثارالله
جنس: پارچه فلامنت
سایز بندی: Free Size
نوع چاپ: سیلک صنعتی
وضعیت گارانتی: ضمانت ثبات رنگ-سایز-لطافت پارچه
وضعیت بسته بندی: سلفون کشی
نوع مارک تیشرت خام:Adidas

لباس سیاه، نشانه عشق و دوستی به ساحت اهل‌بیت (ع) و اعلام جانبداری از سرور آزادگان در جبهه ستیز حق و باطل و اظهار تیره شدن آفاق حیات معنوی با شهادت سالار شهیدان است.
یکی از خواص و‌ آثار رنگ سیاه، آن است که این رنگ به صورت طبیعی، رنگی حزن‌آور و دلگیر و مناسب عزات و ماتم است. از همین‌رو بسیاری از مردم جهان، از این رنگ به عنوان اظهار غم و اندوه از مرگ دوستان و عزیزان خود سود می‌‌جویند.
بنابراین، سیاه‌پوشی به دلیل رمز و رازی که در این رنگ نهفته است، ‌به عنوان یک رسم طبیعی و سنت منطقی نشان حزن و اندوه دارد و پیروان اهل‌بیت «علیه‌السلام» در این ایام عزاداری، لباس سیاه بر تن می‌کنند؛ زیرا لباس سیاه، نشانه عشق و دوستی به ساحت آنان، اعلام جانبداری از سرور آزادگان در جبهه ستیز حق و باطل و اظهار تیره شدن آفاق حیات معنوی است.
لباس مشکی در عزاداری امامان نور «علیهم‌السلام» ـ خصوصا سالار شهیدان ـ جسمی تیره، ولی جانی روشن دارد، ظاهر سیاه‌پوش است ولی در باطن سپید و چه خوش گفته است شیخ محمود شبستری در گلشن راز که:

سیاهی گر بدانی نور ذات است/ به تاریکی درون، آب حیات است
چه گویم که هست این نکته باریک / شب روشن میان روز تاریک

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : ۲۶۰۰۰ تومان


منبع : تی شرت محرم

مانا بازدید : 2 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)
رسول خطیبی که چندی پیش 35 سالگی را پشت سر گذاشت، حالا به عنوان یکی از جوان‌ترین مربیان لیگ ایران کارنامه خوبی دارد. او که اخیرا خودرو بنز خود را کنار گذاشته و با یک پرشیا به تمرینات گسترش فولاد می‌رود، می‌گوید: «از من می پرسند چرا دیگر آن بنز چند صد میلیون تومانی ام را سوار نمی شوم. دوست ندارم در این مورد زیاد صحبت کنم اما بدانید فقط به خاطر یک پسربچه 10 ساله است که سوار آن بنز نمی شوم.

آخه روزی پشت فرمان اتومبیلم نشسته بودم که پشت چراغ قرمز گیر افتادم. در این فاصله تا سبز شدن چراغ راهنمایی، یک خانواده کوچک از کنار اتومبیلم عبور می کردند که یک پسر بچه 9، 10 ساله داشتند. پسرک یک نگاهی به بنز من کرد و بعد به پدرش نگاه انداخت و طوری که من هم شنیدم گفت: ببین بابا! این آقا چه بنز خوشگلی داره اما تو حتی یک پیکان هم نداری...

از آن تاریخ به بعد، هرگز سوار بنزم نشدم و یک پرشیا خریدم تا دل کسی نشکند. مدام با خودم می گویم نباید طوری در جامعه ظاهر شوم که پدر و مادری نزد بچه اش شرمنده یا بچه ای پیش پدر و مادرش غصه دار شود. برای همین از آن روز به بعد پرشیا سوار می شوم تا دیگر آه پسر بچه ای را نبینم.»




تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 49
  • بازدید کلی : 1,263